29 Mayıs 2013 Çarşamba

Dağ dağa kavuşmaz, Kaş ve izmir kavuşur !


    
Kaş'dan uçup geldiler
           Blog dostlarım arasında özel yeri olan insanlardan biriyle daha  yolum İzmir de kesişti. Hem de en imkansız gibi görünen bir yol kesişmesi. O  Kaş'da ben İzmir' de nasıl yanyana geliriz diye düşünürken, bir tatlı gezinin yolu İzmir'den geçti ve ben pazen güzeli elf kızım dediğim cesur Gonca ile buluştum.Cesur demem boşa değil ,kısa zamana sığdırdığımız sohbetin sonunda  cesaretinden emin oldum canım :)
Gonca ile üç konu üzerinde dileklerimiz var, yani dünya için önemsiz bizim gibi blog sakinleri için mühim dilekler lütfen yani :)
1- sevdiğimiz bir şal modeli var ,birgün karşımıza çıksa da alsak
2- eski pazen desenleri gibi bir çok pazen deseni piyasaya çıksın ve pazen hem ucuz hem çift en olsun. sarı ,turuncu, yeşil pazenler olsun......renk sınırı olmasın kısacası
3-gittiğimiz her pazarda ucuz  kumaş pazarı olsun
evet bu üç dilek üzerinde yoğunlaşıp düşünce gücüyle isteklerimizin gerçekleşmesini bekliyoruz.
Gonca ile doğum günümüz  de aynı ,ama kesinlikle fobilerimiz  aynı değil.Mesela ben yılan görsem tırsarım Gonca, yılana şirin diyor yahuu !!  Hatta yılan desenini etamin deseni diye işleyecek kadar yani.
Gonca'nın sıradışı elf kıyafetlerini ve pazenden diktiği kıyafetleri görmek istiyorsanız bloguna bir bakın derim. Hele burada yayınladığım şal desenli elbise inanılmaz beğeniliyor çok da talep görüyor.Tabii bu buluşmanın diğer en tatlı yanı da kırpık saçlı prensle karşılaşmam oldu. Kim bu kırpık saçlı prens diye merak edenler bir araştırın bakalım söylemeyecem azıcık gizem yapayım :) Araştıran bulur kim bu kırpık saçlı prens ?
Gonca yani blog ismiyle ornitorenk  handmade çok enerjik, çok cesur, çok güzel bir anne, çok özel ,iyi kalpli, kütürlü , dünyada olup bitenlere çok duyarlı bir insan. Bu özel insanla iyi ki yolum kesişti.
Kısa zamana da  bir kemeraltı çarşısı turu sığdırdık. Daha geniş zamanlarda buluşmak üzere inşallah :)


14 yorum:

  1. Çok iyi olmuş eminim eğlenmişsinizdir. Bu arada bende izmir deyim. Umarım bende sizinle bir gün tanışma fırsatı bulurum Filiz Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aycan, çok teşekkürler. Bu özel arkadaşlarımı 2012 başından beri tanıyorum ve bir çok anı ,konuşacak konu biriktirdik.İnşallah seninle de kısmetse buluşuruz ama önce blog dünyasında muhabbetimizi artıralım, konuşacak konular biriktirelim, ve azıcık gizem yaratalım canım :) benim blog arkadaşlarımla buluşmam hep zor oldu ve zor olunca en kıymetli buluşmalar oldu.kısmetimizde varsa kesin buluşuruz çünkü benim için en imkansız görünen, çok özel insanlarla Allah buluşmamı sağladı.bakalım gelecek ne getirecek :)

      Sil
  2. şu an yoldayım antalyaya gidiyorum ve sözlerinin üzerimde yarattığı sarhoşluğu anlatmaya kelime bulamam sanırım çok tatlısın. inan öyle utandım ki, senin güzel gören gözlerin iyi hisseden yüreğin beni öyle görmüş yoksa bende bir numara yok güzellik senin gönlünde çok teşekkür ederim canım arkadaşım. dileklerimizi saymışsın :D şimdi sıra yoğunlaşmakta ama keşke kemeraltı hiç girmeseydi aklımada otursaydık seninle o saatin altında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Az bile söyledim kuzum ! sohbeti güzel, aklı güzel ,yüreği güzel, cesur Goncam benim.
      kemeraltında tempolu koşmamızın anısı oldu canım, bir dahaki sefere önce konuşur sonra tempolu koşu yaparız :) ama keşke o sırda video çekseymişim çok esprili bir anımız olurdu. Yolumuz bir kez kesişti ya, daha uzun rahat zamanlarda yine buluşuruz.bir dahaki sefere güvercinlerin yanından ayrılmayız, kırpık saçlı prensi de mutlu etmiş oluruz böylelikle.
      hayırlı yolculuklar, Allah işini kolaylaştırsın.

      Sil
    2. gonca antalya dedin sanırsam.. müsait olursan mutlaka ara..:)

      Sil
    3. işden güçten fırsat bulursa kesin arar sevgili jasea :)

      Sil
    4. canım jaseam toplantıdan şimdi dönüyorum ama ben mutlaka bir gün çalacağım kapını kahvelerimizi içip karşılıklı sohbet edeceğiz

      Sil
    5. bence kaş ve antalya'nın ortasında buluşun, yani izmir'de :)

      Sil
  3. ne güzel olmuş, 2 güzel insanın buluşması, yüz yüze görüştüğünde de uyuşması.. dileklerinize canı gönülden katılıyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Sevgili Jasea, çok sürprizli bir buluşma oldu bizim Gonca ile buluşmamız. evet dileklerimiz inşallah gerçekleşir de düşünce gücünü test etmiş oluruz böylelikle.

      Sil
  4. Ne güzel bir araya gelmişsiniz, birçok ortak yönünüzü bulmanız da çok hoş.

    Ortak dilekleriniz ise gerçekten hepimizin AMİN ! diyeceği cinsten. Blog dünyasının böyle olumlu yönlerini görmek çok sevindirici.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlak burcu olmamız, Gonca'ın Konya gelini olması, benim Konya'lı olmam gibi bir çok ortak nokta olunca, beğenilerimiz de dileklerimiz de benziyor.
      Allah, blog dünyasında hep iyi insanlarla karşılaştırdı beni, bundan sonradan öyle olur inşallah.
      Sevgili Nowacraft, çok teşekkürler.
      Sevgiler... iyi gezmeler istanbul'Da

      Sil
  5. Lovely!!!
    Have a wonderful weekend, dear!! and my g+!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Marcela ,sevgiler ...
      Harika bir hafta sonu dilerim ! :)

      Sil